luni, 4 iulie 2016

Vara 2016- Un sezon colorat

Vara este unul dintre acele anotimpuri pe care îl aşteptăm an de an pentru că este sezonul în care scăpăm de stres şi de şcoală şi pentru că... este vară :)
Dacă primăvara aceasta a fost ceva mai girly, în vara 2016 culorile intense, dar si cele simple predomină pe diferite modele de rochii, dar şi pe accesorii.
Oranjul intens este culoarea verii, o nuanţă plăcută pentru acest sezon care te face să te gândeşti la portocale şi flori exotice.
Franjurile jazzy rămân printre trendurile căutate în acest sezon, la fel şi voloanele pe o parte, acestea oferind originalitate si eleganţă, dar în acelaşi timp şi lejeritate outfit-ului.
Cel mai mult în acest sezon iubesc denim-ul(acela delicat), pentru că este de vară şi este foarte confortabil. În plus, îţi dă un aer retro, ca în anii '70.
Personal, în această perioadă port foarte multe rochii colorate, pentru că mă fac să mă simt bine în pielea mea şi pentru că mă fac să mă simt ca o parte din natură, dar prefer şi pantalonii scurţi denim, cu tricouri care au imprimeuri florale sau imprimeuri cu text.
Cum am zis şi în articolul anterior, fiecare anotimp este mirific în felul său, iar vara reprezintă sezonul libertăţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu