luni, 7 martie 2016

Primăvara- Sezonul renaşterii

Fiecare sezon are stilul său aparte, mai ales când vine vorba despre modă. Culorile sunt specifice fiecăruia dintre ele, începând de la nuanţe ce vibrează căldura în anotimpul toamnei până la nuanţe reci ce reprezintă iarna.
Primăvara este anotimpul meu preferat, pentru că simt că totul reînvie, iar natura este din nou tânără, dar mai ales pentru că, odată cu primavăra, rochiile şi fustele redevin brand-ul momentului.
În primăvara 2016 predomină nuanţele de roz şi roşu, două culori feminine pe care le ador. Imprimeurile au fost reintroduse în colecţiile de primăvara-vară 2016, iar franjurile şi voloanele rămân şi în acest sezon în modă. Cel mai mult îmi  place că se poartă bluzele decupate la umeri, deoarece dau personalităţii femeilor un aer rebel, dar şi girly.
Personal, îmi place să port foarte mult nuanţe pastelate în acest sezon, deoarece reprezintă natura şi pur şi simplu asta scoate la iveală o parte din personalitatea mea. Cel mai des port fuste combinate cu bluze cu mâneca scurtă sau rochii în acest anotimp, deoarece mă fac să mă simt liberă (nu ştiu de ce îmi dau starea asta, dar chiar aşa mă simt).

Toate anotimpurile sunt mirifice în felul lor şi simbolizează un anumit lucru, iar primăvara este unul dintre acestea şi reprezintă simbloul renaşterii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu