duminică, 7 februarie 2016

O schimbare radicală

A trecut ceva timp de când nu am mai scris... Asta pentru că, pe lângă faptul că am şcoala şi examenul de capacitate, m-am gândit mult la ceea ce îmi place... Am început cu lecţiile de chitară, cu arhitectura, cu fotografiatul, chiar şi cu make-up-ul... De fiecare dată când mă apucam de un nou hobby, mă plictiseam de el după o lună-două.

La un moment dat chiar mi-am pus întrebarea ,,Oare eu mă voi pricepe la ceva vreodată?" Şi pentru o perioadă, efectiv am simţit că nu sunt  bună la nimic... Nici măcar inspiraţie pentru a scrie pe blog nu mai aveam... Simţeam că lipseşte o parte din personalitatea mea şi mă enerva acest lucru, până când, într-o zi de august, în timp ce mă uitam la unul dintre serialele mele preferate, mi s-a năzărit o idee: să mă apuc de fashion design. Prima oară am început să râd, pentru că eram varză la desenat manechine şi pentru că ştiam că este o cale lungă şi aproape imposibilă să ajung cineva profesionist în acest domeniu. Totuşi mi-am zis ,,De ce nu? Adică hai măcar să văd dacă mă voi plictisi sau nu de acest hobby." Şi de atunci nu m-am plictisit. :) Prima oară făceam nişte manechine de-ţi venea să intri în pământ de râs, dar după câteva luni de practică, am început să desenez destul de frumos (modesta de mine).


După ceva timp de desenat, stăteam într-o zi şi mă gândeam... ,,Ce ar fi dacă m-aş apuca să fac haine? Adică, până acum mă îndrept spre drumul cel bun, de ce să nu trec la alt nivel?" Atunci, m-am dus la mama şi i-am zis că vreau o mașină de cusut de Crăciun și... ea mi-a luat-o. Momentan încă nu o folosesc, dar urmează să o pun în funcțiune. J
Pot spune că este prima oară când m-am apucat de un hobby şi nu m-am plictisit. Simt că fashion design-ul mi-a completat acel gol din personalitatea mea. Iar suportul familiei şi al prietenilor mei m-a făcut să am încredere în mine şi să continui cu această pasiune... Şi de aceea le mulțumesc, pentru că au fost alături de mine!  
Revenind, schimbarea radicală constă în ideea că acest blog va deveni un loc în care voi scrie lucruri legate de fashion, de creațiile mele, unde îmi voi arăta această latură a personalității mele. J


2 comentarii: