marți, 9 februarie 2016

Vintage Style- Mai mult decât un stil vestimentar

Stilul diferă de la o persoană la alta, astfel fiecare persoană devenind originală, arătându-şi o parte din personalitatea sa. Dintre toate stilurile vestimentare din industria modei, eu prefer stilul vintage, pentru că mă defineşte (e de la sine înţeles)
Îmi place acest stil pentru că exprimă foarte multă nostalgie şi romantism… De fiecare dată când mă îmbrac într-un outfit vintage, parcă îmi văd trecutul, nu ştiu, e o stare care te zguduie câteva momente şi este plăcut… Încă un lucru pentru care am ales acest stil este acela că nu va muri niciodată, pentru că orice articol vestimentar devine vintage până la urmă. Între timp, s-au schimbat multe în modă, de la corsete şi rochii lungi pastelate până la bluze cu imprimeuri florale şi fuste până deasupra genunchilor, pastelate sau albe, de dantelă sau voal.

Fiecare stil spune despre noi foarte multe, dar în opinia mea, stilul vintage nu exprimă doar personalitatea noastră, ci arată şi povestea fiecăruia dintre noi, fie că este una reală, imaginară sau dintr-o viaţă anterioară.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu