miercuri, 29 aprilie 2015

Aleea nesfârşită

De multe ori, în viaţă, ne confruntăm cu diferite probleme... În acele momente, ne gândim că totul este terminat, că nu mai există nicio scăpare, nicio soluţie...

Dar nu este adevărat, întotdeauna este o ușă, un miracol care ne ajută să scăpăm de obstacole,deşi noi nu ne dăm seama, deoarece noi suntem prea îngîndurați în propriul nostru obstacol... Deoarece nu există speranța, ambiţia de a câştiga lupta dintre noi și rău... Pentru că nu suntem noi înşine.
Ne simţim nesiguri de noi, pentru ca nu ne cunoaştem, pentru că lăsăm alte persoane să ne ia deciziile... De aceea de multe ori apar aceste complicaţii și tot de aceea nu putem scăpa de ele, doar pentru că nu ne cunoaştem...

Eu nu cred că nimeni din noi are o viaţă perfectă, chiar dacă așa pare... Dar asta nu înseamnă că totul este terminat, dacă suntem ambiţioşi... Viaţa nu are cum să se termine, chiar dacă, ştiintific vorbind, oamenii mor. Da, oamenii mor, cu toţii vom muri, fizic, dar nu şi spiritual... Ea va continua, în altă dimensiune, necunoscută, ca o alee nesfârşită... Nu trebuie să ne fie frică de acele obstacole, ele fac ca totul sa fie complex, dacă avem încredere în noi.

Şi eu am avut problemele mele... Credeam că totul s-a terminat, că viaţa mea este în negru, că nu există nicio soluţie, până când speranţa de a lua totul de la capăt a apărut... Am fost ambiţioasă, am lăsat cu greu trecutul în spate şi am reluat totul, dar printr-o altă cale şi alta gândire. Acum mă simt bine, liberă, fără ceva de care să mă zbat... Viaţa mi-a oferit o opurtunitate nouă, am profitat de ea şi acum este totul diferit... Nu mai este negru, este roz sau orice altă culoare. :)

Aşa că, fiţi optimişti şi ambiţioşi în momentele voastre grele, pentru că viaţa este lungă şi veşnică, ca o alee nesfârşită
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu