duminică, 16 octombrie 2016

Rainy days

Dacă până acum o săptămână totul era însorit şi cald, toamna şi-a pus amprenta asupra noastră (de data aceasta complet). Ploile nu încetează să facă pauză, aerul rece ne învăluie, iar acea stare de melancolie care ne aduce mereu cu gândul la vară nu mai dispare, dar asta nu înseamnă că nu putem să fim fashion şi în timp ce plouă! 
Cu nasul puţin cam fornăit şi puţin obosită, dar cu un sentiment de energie interioară intensă, am reuşit să prind o vreme plăcută şi perfectă pentru a face poze. 
Pentru ţinuta de mai jos am ales un look destul de lejer, cu tendinţe pariziene. Culorile sunt destul de neutre, potrivite pentru o vreme ca aceasta. 
Ca accesorii, am folosit basca mea preferată, împreună cu două coliere, iar încălţămintea, care este obsesia mea actuală, a completat perfect outfit-ul şi mi-a ţinut de cald (detalii despre magazinele de unde le-am luat mai jos).
Dacă vreţi să vă petreceţi weekend-ul afară, dar vremea vă pune pe gânduri, nu vă sfiiţi: un pardesiu călduros, cu o pereche de botine şi o eşarfă sau o bască trendy sunt perfecte pentru o ieşire plăcută şi un look lejer şi fashion în acelaşi timp.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu