sâmbătă, 22 octombrie 2016

NYX soft matte lip cream: Review şi impresii

Se spun multe despre lipstickuri. Unele femei sunt de părere că rujul este cel mai important accesoriu al nostru, altele îl consideră ca pe o artă, dar sunt şi femei care consideră că rujul este un lucru folosit doar pentru ocazii speciale. Oricum fiecare dintre noi, fetele, avem în viaţa noastră un ruj de care nu ne putem despărţi.

Personal, nu deţin foarte multe rujuri, pentru că îmi place să mă rezum la o anumită categorie, dar le iubesc şi mă bucur din plin de ele. Astăzi am ales să vorbesc despre lipstick-ul meu preferat (de până acum): Soft matte lip cream de la NYX. 
L-am primit cadou şi este genial, de la nuanţă până la textură. Nuanţa este una caldă şi potrivită mie, Cannes. Ca textură este cremoasă şi mată, iar în ultima perioadă sunt obsedată de lipstickuri mate (cred că toate femeile sunt :)) ). Are un miros plăcut şi de fiecare dată când îl folosesc, îmi vine să-l mănânc :)) (cu toate păţim acest lucru, zic eu). 
Ce nu îmi place la el este că nu rezistă chiar atât de mult, iar preţul este un pic cam mare (35 RON), dar nu este o aşa mare tragedie (mai ales că este de calitate şi renumit).

Recomand acest produs şi am de gând să-l mai procur şi în alte nuanţe. Voi ce ruj folosiţi?


Lipstick-ul îl puteţi găsi în Iaşi la The Makeup Shop sau aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu