duminică, 18 septembrie 2016

Toamna- Sezonul nostalgiei

După cum v-am obișnuit, vine momentul în care scriu despre anotimpul în care ne aflăm. Toamna este interpretată în foarte multe feluri. Pentru unii este un început, pentru alții bucuria de a scăpa de căldura insuportabilă a verii, pentru unii tristețe (că doar a început școala :)) ). 
Eu o văd ca fiind sezonul în care nostalgia ne cuprinde ca o adiere de vânt, dar nu o nostalgie melancolică, ci una mai mult... plăcută. Totul se transformă în tonuri calde, băuturile calde iar sunt pe val, iar amintirile plăcute din restul anului te cuprind strâns.
Pentru că pentru mulți școala sau serviciul a început, probabil este foarte plictisitor să te îmbraci doar în haine business, așa că m-am gândit să vă spun câteva lucruri despre ce se poartă în acest sezon, pentru a fi și business și în ton cu toamna în același timp.
În toamna 2016, designerii au îmbinat nuanțele neutre cu cele închise, iar gold-ul metalic își pune amprenta pe colecțiile noi. Hainele de blană expuse și paltoanele în carouri sunt și ele vedetele acestui sezon. 
Dacă în primăvara și vara aceasta bluzele decupate au fost pe val, în această toamnă bluzele off the shoulder le-au înlocuit, iar nuanțele dusty (mai ales rozul și galbenul) au adus o pată de culoare colecțiilor. 
Eu prefer ca toamna să port culori cât mai calde și să le combin în general cu negru sau cu o nuanță denim, iar haina mea preferată în acest sezon este pardesiul, pentru că este o piesă unică a toamnei. 
Toamna este diferită față de celelalte anotimpuri prin simplul fapt că este ea însăși, fiind, după părerea mea, sezonul nostalgiei. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu