joi, 25 august 2016

How to pack many things in a small bag- Un mod simplu şi folositor de a-ţi economisi numărul de bagaje

Când urmează să mergi undeva în vacanţă ori cu prietenii, ori cu familia, vine vremea aceea în care trebuie să-ţi faci bagajele, dar în aşa fel încât să nu ocupi mai tot portbagajul sau compartimentul din tren. Şi mereu (cel puţin în cazul meu) există câteva lucruri pe care voiai să le iei, dar nu puteai să le pui, pentru că ori nu mai încăpeau în bagaj, ori ocupau prea mult loc pentru lucruri mai importante.
Pentru că eu plec mâine în vacanţă, am ajuns şi eu în stadiul de a-mi  împacheta lucrurile. Din întâmplare, acum câteva zile am găsit un video pe Cosmopolitan în care o doamnă a împachetat peste 100 de lucruri într-o geantă destul de mică. Şocată şi fascinată în acelaşi timp, am decis să încerc să fac şi eu acest lucru.
Pentru început am luat nişte pungi pentru ambalare şi am procurat nişte borsetuţe, pentru a mă ajuta să menţin ordine şi pentru a economisi loc in ghiozdan, după care m-am apucat să-mi aleg lucrurile de luat la mare (care au fost destul de multe :) ).
Pe urmă, am luat fiecare haină şi am împăturit-o, după care am rulat-o şi am pus-o în pungile pentru ambalare. La fel am procedat şi cu celelalte produse. Borsetele le-am păstrat pentru cosmetice şi bijuterii, iar rochiile le-am împăturit normal.



















În final, am pus în ordine fiecare punguţă cu haine în rucsac, după care rochiile şi la sfârşit punguţele cu celelalte produse. Borsetele le-am pus în buzunarele rucsacului. Pentru obiectele de luat în maşină, am ales o geantă mai mică.
În opinia mea, acest mod de a-ţi împacheta lucrurile este destul de simplu şi eficient, te face să fii mai ordonat, dar în acelaşi timp, necesită destul de mult timp.
Pentru mine a fost o experienţă interesantă, ceva nou care m-a stimulat să fiu mult mai organizată din multe puncte de vedere.

*Dacă vreţi să vedeţi  video-ul de pe Cosmopolitan, click aici: https://www.youtube.com/watch?v=sOC9oe_n70A


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu