miercuri, 3 august 2016

Blue vibes

Culorile sunt cele care ne definesc starea sufletească, cu ajutorul lor, dându-ne seama de o mică parte a personalităţii unui om. Câteodată, fără să ne dăm seama, când privim o anumită nuanţă, apare un sentiment, întotdeauna diferit şi mereu vor exista opinii diferite între oameni cu privire la nuanţe şi la
însemnătatea lor.
De exemplu, unele persoane consideră roşul ca fiind ceva periculos, agresiv, în timp ce altele consideră că reprezintă iubirea, pasiunea. Un alt exemplu ar fi verdele, acesta făcându-le pe unele persoane să se simtă norocoase, victorioase, iar pe altele conectate cu natura şi cu energia ei. 
Culoarea mea preferată este albastru, pentru că mereu m-am simţit conectată cu marea sau cu cerul care mă fac să mă simt liberă, nostalgică şi calmă. Pentru unii, această nuanţă semnifică altceva, dar după cum am spus mai sus, mereu există opinii diferite. 
Astăzi am ales să port ceva în nuanţe de albastru, nişte pantaloni scurţi denim cu o camaşă albastru seren, pentru că vremea de afară a fost schimbătoare, dar calmă în acelasi timp.
Ca să nu fiu prea ,,albastră", am combinat outfit-ul cu un plic cu detalii negre, portocalii şi albastre şi  cu o pereche de balerini negrii. 
Chiar dacă par importante sau nu, culorile vor face mereu parte din viaţa noastră, acestea ajutându-ne să ne exprimăm sentimentele profunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu