marți, 29 aprilie 2014

Pentru o persoană dragă

Nici nu ştiu cum să încep... Era o zi de 17 septembrie... Mai exact 17 septembrie 2012. Era prima zi în care mă aflam în clasa a 5-a... Mulţi copii erau în curtea liceului. Fericită si nerăbdătoare ,o aşteptam pe doamna dirigintă. Până să ajungă, am cunoscut o fată. Numele ei era Diana... Avea ochii căprui şi părul şaten şi lung ca la o prinţesă. 
După cum spuneam, Diana îmi devenise o prietenă nouă. Cam speriate şi emoţionate, ne-am aşezat în aceeaşi bancă. Realizasem că mi-am făcut o colegă- prietenă de bancă... Ehh, a trecut primele zile, săptămâni şi venise excursia de la Voroneţ. În timpul acesta, eu şi Diana devenisem prietene foarte bune şi, normal că am stat în excursie amândouă, alături de Isa, Ana şi Bianca... Ţin minte că a fost super-frumos! Dar a trecut şi acea experienţă...
În timp, relaţia de prietenie dintre mine şi Diana s-a dezvoltat (în sensul bun). Ne imaginam că eram ca în Pretty Little Liars (eu Aria, ea Hanna), impreună cu Ana şi Isa. Ne impărtăşeam secretele, ne întâlneam şi ne planificam multe lucruri pe viitor ( încă mai facem lucrurile astea).
A trecut şi primul an de şcoală (amândouă am primit coronite :P) si a venit vara... Nu prea ne-am intalnit (am fost plecata mai toata vara), dar tineam legatura aproape permanent. Dar sa trecem peste partea asta mai putin importanta!
Deci, a trecut vara si a venit clasa a 6-a... Nu eram fericite ca incepeam din nou scoala( cine ar fi?!), dar ne obisnuisem cu ideea. Am trecut prin multe experiente( primele note mici si micile ciondaneli dintre noi), dar le-am trecut cu vederea. Asteptam in schimb petrecerea de Craciun... Pregatisem un dans pentru un program de serbare( coregrafia fiind facuta de noi)... Totul iesea bine si, fara sa ne dam seama, ne-am trezit la serbare. Am dansat foarte frumos si lumea ne-a apreciat! 
Ehh, dar au trecut si clipele acelea... Acum sa trec la dedicatie! :)
Diana, BFF-ul meu, iti doresc o zi de nastere cat mai frumoasa alturi de cei dragi, sper sa ramanem prietene bune tot timpul si iti scriu cu multa sinceritate si cu mult drag un ,,La multi ani!" !!! :*
P.S. : Scuze ca nu am scris cu diacritice! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu